قزوین ؛

کشف بیش از ۴۵۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت:در چهار ماهه امسال ۴۵۵ کیلو و ۴۲۵ گرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سرهنگ  بیژن خدایی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: از این میزان  341 کیلو و 16 گرم تریاک ، 59 کیلو و 966 گرم حشیش، 14کیلو و440 گرم نوع هروئین ، 2کیلو و60 گرم کوکائین و338کیلو و 188گرم سایرموادمخدر بوده است.

وی با اشاره به افزایش 55 درصدی کشف هروئین افزود : با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در کشف سایر مواد مخدر نیز 29 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال داشته ایم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اضافه کرد : در همین مدت  دستگیری قاچاقچیان 44 درصد و دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر 37 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت 294 مورد طرح مبارزه با مواد مخدر در استان اجرا شده است گفت: اجرای این طرح ها در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته 194 درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تاکید بر اینکه طرح های پاکسازی در محلات آلوده ادامه دارد گفت: با انجام تحقیقات و اخذ دستور مقام قضائی در این خصوص 27 باب منزل مورد بازرسی قرار گرفته که بیش از 9 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و 35 فروشنده موادمخدر نیز دستگیر شدند.

وی افزود: با تلاش همکاران ، در چهار ماه ابتدای سال جاری 285 معتاد جمع آوری و 11 فقره باند توزیع موادمخدر نیز در این مدت منهدم شده است.

سرهنگ خدایی با اشاره به اینکه 98 درصد از دستگیر شدگان مرد هستند گفت :  66 درصد دستگیر شدگان دارای تحصیلات زیر دیپلم ، و 38 درصد در گروه سنی 30 تا 40 سال بیشترین آمار را به خود اختصاص داده اند.


انتهای پیام/.


افزایش کشف مواد مخدر در استان قزوین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.